Meta’nın Instagram bağlantılı Twitter katili uygulaması Threads’i piyasaya sürmesinin üzerinden sadece bir ay geçti. O zamandan bu yana, kullanıcıların uygulamada geçirdiği süre düştü. Şimdi de iki ayrı veri analiz firması, uygulamanın yayınlanmasından sadece bir ay sonra her gün giriş yapan kullanıcı sayısının benzer şekilde dibe vurduğunu söylüyor.
Pazar araştırma firması Sensor Tower’ın son verileri, Threads’in kullanıcı tabanını korumakta zorlandığını ve günlük aktif kullanıcı sayısının lansmanından bu yana %82 oranında düştüğünü ortaya koyuyor.
Başlangıçta Threads, X’in (eski adıyla Twitter) ana rakibi olarak ortaya çıktı ve neredeyse üç kat daha fazla kullanıcıyla diğer tüm rakiplerini geride bıraktı ancak popülerliği hızla azaldı.
Kullanıcılar artık uygulamayı daha az açıyor ve platformda daha az zaman geçiriyor. Sensor Tower, aktif kullanıcılarda günlük yaklaşık %1’lik sürekli bir düşüş kaydedildiğini belirtti.
Similarweb’in analizi Threads’in yaşadığı sıkıntıları doğrulayarak, uygulamanın kullanımının lansmandan hemen sonra sadece Android’de 49 milyondan fazla günlük aktif kullanıcıyla zirveye ulaştığını ancak daha sonra 23 Temmuz’a kadar 12,6 milyona düştüğünü gösterdi.