PlayStation 5 Pro’nun Gücü GTA VI İçin Yeterli Olacak mı?

GTA VI’nın PS5 Pro’da 60 FPS’de çalışması zor görünüyor. Digital Foundry’nin teknoloji editörü Richard Leadbetter, oyunun CPU kaynaklı zorluklar nedeniyle bu hedefe ulaşamayabileceğini belirtti. PS5 Pro’nun geliştirilmiş özellikleri, oyunun görsel kalitesini artırabilir, ancak kare hızını 60 FPS’ye çıkarmak için yeterli olmayabilir.

Grand Theft Auto VI (GTA VI) hayranları, oyunun PlayStation 5 Pro’da 60 FPS’de çalışıp çalışmayacağını merak ediyor. Ancak, teknoloji uzmanları bu konuda pek umutlu değil. Digital Foundry’nin teknoloji editörü Richard Leadbetter, GTA VI’nın PS5 Pro’da 60 FPS’ye ulaşmasının “son derece zor” olacağını belirtti.

Leadbetter, GTA oyunlarının her zaman karmaşık simülasyonlar çalıştırdığını ve bu nedenle CPU’yu zorladığını vurguladı. PS5 Pro’nun aynı CPU’yu kullanması, oyunun 60 FPS’ye ulaşmasını engelleyebilir. Bu durum, GPU’nun değil, CPU’nun bir sorunu olarak görülüyor.

PS5 Pro, daha hızlı renderlama ve geliştirilmiş ışın izleme yetenekleri sunacak olsa da, GTA VI’nın 60 FPS’de çalışması için yeterli olmayabilir. Leadbetter, oyunun görsel kalitesinin artacağını, ancak kare hızının benzer seviyelerde kalacağını öngörüyor.

Rockstar Games, GTA VI’nın 60 FPS’yi hedefleyip hedeflemediğini henüz açıklamadı. Ancak, mevcut kanıtlar bu hedefin zor olduğunu gösteriyor. PS5 Pro’nun sunduğu geliştirmeler, oyunun performansını artırabilir, ancak 60 FPS’ye ulaşmak için yeterli olmayabilir.

GTA VI’nın PS5 Pro’da nasıl performans göstereceği, oyuncular arasında büyük bir merak konusu. Oyunun 2025 sonbaharında piyasaya sürülmesi bekleniyor ve bu süre zarfında daha fazla bilgi ortaya çıkabilir.

İlgili haberler

God of War Ragnarok PC’de Bulmaca İpuçlarını Kapatma Seçeneği Geldi

Krafton, Tango Gameworks’ü Neden Satın Aldı?

Meta CEO’su Zuckerberg, Apple’ın Ürün Stratejisini Eleştirdi