Ön Siparişler Açıldı: Metal Gear Solid Delta’da Yeni Dönem!

Emekcan Güleç
A+A-
Reset

Metal Gear Solid serisinin en yeni oyunu Delta: Snake Eater, oyunculara savaşın gerçek izlerini sunuyor. Oyunun hasar sistemi güncellendi ve Snake üzerindeki savaş yaraları artık oyun boyunca kalıcı olacak. KONAMI, bu yenilikleri ve daha fazlasını içeren bir geliştirici günlüğü yayınladı.

KONAMI, Metal Gear Solid serisinin merakla beklenen yeni oyunu Delta: Snake Eater’ın fiziksel sürümleri için ön siparişleri resmi olarak açtı. Oyunun “Taktiksel Sürümü”, oyunun yanı sıra daha sonra açıklanacak bazı bonus dijital içerikleri içerecek. Diğer yandan, 199.99 dolarlık “Koleksiyoner Sürümü” şu özel içerikleri barındırıyor:

  • METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER’ın ilk gün “Taktiksel Sürümü”
  • Virtuous Mission’ın ikonik açılış sahnesine dayanan minyatür bir teraryum. Teraryumda, ağaç dalına takılan sırt çantasını kurtarması gereken Naked Snake figürü ve asılı çanta bulunuyor.
  • Naked Snake’in Groznyj Grad Northeast’e bilim insanı olarak sızması için kullandığı sahte kimlik kartının bir rekreasyonu.
  • Efsanevi FOX UNIT’e üyeliği gösteren yüksek kaliteli dikili yama.
  • Naked Snake’in tarihi HALO paraşüt atlayışını anan benzersiz kauçuk yama.
  • Orijinal METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER sanat eserlerini kullanan güzel retro tarzı metal oyun kutusu.
Ön Siparişler Açıldı: Metal Gear Solid Delta’da Yeni Dönem!

KONAMI ayrıca, İngilizce Snake seslendirme sanatçısı David Hayter’ın yer aldığı yeni bir geliştirici günlüğü yayınladı. Hayter, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater’ın orijinal oyun üzerindeki en büyük iyileştirmelerden bazılarını anlattı. Örneğin, hasar sistemi güncellendi ve Snake’e verilen savaş yaraları artık tüm oyun boyunca kalıcı olacak. Kesim sahneleri de iyileştirildi, ancak anlatı açısından büyük ölçüde değişmeden kaldı. Kontroller söz konusu olduğunda, oyun orijinal oyuna tam olarak benzeyen bir “legacy” seçeneği ve modern üçüncü şahıs aksiyon oyunlarına alışkın oyuncular için bir “Yeni Stil” kontrol seçeneği sunacak.

Video’nun ikinci bölümünde, Hayter, Yapımcı Noriaki Okamura ile röportaj yaptı. Okamura şunları söyledi: “Oyunun oynanışını, hikayesini ve seslendirme kadrosunu olduğu gibi bıraktık, ancak grafikleri ve kontrolleri modern standartlara getirmek zorundaydık, tüm bunlar yıllar içinde değişti. Tüm bunlar güncellendi, ancak oyunun temel kısmı – ve orijinal ekibin yaratıcı vizyonu – hiçbir oyun parçası değişmedi.”

Oyunun henüz bir çıkış tarihi yok, ancak çok uzak olmayabilir. Dün, GameStop kısa bir süre için 17 Kasım tarihini listeledi, ancak bu bir Pazar gününe denk geliyor ve bu nedenle doğru olması pek olası değil.