Neil Druckmann’ın Yeni Vizyonu: Oyun Dünyasında Yeni Bir Dönem

 Naughty Dog’un kreatif direktörü Neil Druckmann, stüdyonun yeni oyununun, oyun dünyasındaki genel algıları yeniden tanımlayabileceğini belirtti. Sony’nin uzun vadeli “Yaratıcı Eğlence Vizyonu”nun bir parçası olarak tanıtılan bu yeni proje, teknolojik ilerlemelerle birlikte sektörde yeni bir çığır açmayı hedefliyor.

Naughty Dog’un kreatif direktörü Neil Druckmann, stüdyonun yeni oyununun, oyun dünyasındaki genel algıları yeniden tanımlayabileceğini belirtti. Sony’nin uzun vadeli “Yaratıcı Eğlence Vizyonu”nun bir parçası olarak tanıtılan bu yeni proje, teknolojik ilerlemelerle birlikte sektörde yeni bir çığır açmayı hedefliyor. Druckmann, Naughty Dog’un televizyonla olan macerasının, The Last of Us ile başlayarak, oyunların zengin ve sürükleyici deneyimler sunduğunu gösterdiğini ve bu projenin, oyun dünyasının geniş bir kitleye ulaşma potansiyelini artırdığını vurguladı. Naughty Dog henüz yeni oyununu duyurmadı, ancak Druckmann geçtiğimiz röportajlarda oyunun kimliği hakkında ipuçları verdi. Geçen yıl, stüdyonun yeni oyununu daha önceki oyunlarından daha yakın bir zamanda duyuracağını, böylece “iş-yaşam dengesi sorunlarını” önleyeceğini belirtti. The Last of Us Part 3 için güçlü bir hayran talebi olduğunu kabul eden Druckmann, üçüncü oyun için bir konsepti olduğunu ve hikayenin bir bölüm daha olacağını düşündüğünü onayladı. Ancak, yeni şeyler denemek istediğinden ve Sony’nin Naughty Dog’a bu konuda izin verdiğinden de bahsetti. Druckmann, “Yeni fikirler bulmak için risk almalısınız ve Uncharted gibi rekor kıran bir başarıya ulaşmış olsak da, The Last of Us gibi yeni bir franchise ile yeniden yenilik yapmak stüdyomuz için önemliydi,” dedi. “Birçok şirket, karlı franchise’lara bağlı kalmak ister, ancak SIE’nin kültürü ve felsefesi bize yeni fikirler aramak için güç veriyor. Sanat risk gerektirir; başarılı olacağını mükemmel bir şekilde planlayamazsınız. Geçmiş başarılarımızı kullanarak yepyeni yaratıcı yollar keşfetmemize SIE’nin bize güven duymasından son derece memnunum.”dedi.

İlgili haberler

God of War Ragnarok PC’de Bulmaca İpuçlarını Kapatma Seçeneği Geldi

Krafton, Tango Gameworks’ü Neden Satın Aldı?

Meta CEO’su Zuckerberg, Apple’ın Ürün Stratejisini Eleştirdi