Hellboy Web of Wyrd Oynanışı Yeni Fragmanda Gösterildi

Çağlar Enes Sezgün
A+A-
Reset

Hellboy Web of Wyrd için yeni bir fragman dün IGN x ID@Xbox Digital Showcase sırasında gösterildi ve bize yaklaşan aksiyon oyununa yepyeni bir bakış attı. Fragmanda yeni mekanlar, Hellboy’un bazı dövüş hareketlerine bir bakış ve muhtemelen çok büyük yumruklarını fırlatacağı bazı karakterler gösterildi. Tüm bunlar, Hellboy çizgi romanlarının yaratıcısı Mike Mignola’dan alınan ilhamla geleneksel çizgi roman tarzı bir ortamda bir araya geldi.

Upstream Arcade’den iki geliştirici Adam Langridge ve Patrick Martin ile Hellboy Web of Wyrd’in sanat yönetimi, Mignola’nın varlığının oyun boyunca nasıl hissedildiği ve Hellboy serisine sadık kalırken yeni bir hikaye oluşturmak için yapılan çalışmalar hakkında bir röportaj yapıldı. İşte sorular ve cevaplar

S: Bu animasyonlu sanat tarzının arkasındaki motivasyon neydi?

C: Mike Mignola’nın büyük hayranlarıyız ve onun yaratıcı tarzını onurlandıran bir Hellboy oyununun 3D olarak gerçekleştirilmesi gerektiğini düşündük. Çizimleri çizgi roman raflarında öne çıkıyor ve estetiğin benzersiz ve otantik bir Hellboy oyunu deneyimi yaratacağını düşündük gerçek bir “çizgi roman canlanıyor” anı.

Hellboy Web of Wyrd Oynanışı Yeni Fragmanda Gösterildi

S: Web of Wyrd, Mike Mignola’nın çizgi romanlarını nasıl özgün bir şekilde uyarladı?

C: Dark Horse ve Hellboy Universe editörü Katie O’Brien Web of Wyrd ile yoğun bir şekilde ilgilendi ve bu etkiyi tanıştığınız veya savaştığınız karakterler ve denizciler ve keşfettiğiniz alanlar aracılığıyla göreceksiniz. Mike da gördüğü her şey karşısında çok heyecanlandı.

Hellboy Web of Wyrd Oynanışı Yeni Fragmanda Gösterildi

S: Bu oyun orijinal hikayelerin/çizgi romanların neresinde yer alıyor?

C: Hellboy’un geniş zaman çizelgesinde hayranlar için mükemmel bir başlangıç noktası bulmak için Dark Horse ile birlikte çalıştık ve 1982’de karar kıldık. Neden 1982? Oyuncuları, Hellboy’un BPRD (Bureau of Paranormal, Research and Defense) ile maceralarının tam ortasında, çizgi roman hikayelerine müdahale etmeden gelişen bir durumun içine bırakmak istedik. Web of Wyrd’in otantik bir Hellboy hikayesi gibi hissettirmesi için Dark Horse ile yakın bir şekilde çalıştık ve umudumuz, çizgi romanlara daha az aşina olan oyuncuların Seeds of Destruction’ı alıp hiçbir şey bozulmadan yolculuklarına devam etmeleri için bir sıçrama tahtası görevi görebilmesidir!

Hellboy Web of Wyrd Oynanışı Yeni Fragmanda Gösterildi

S: Hellboy’un hareket seti/dövüş yetenekleri, çizgi roman veya diğer medya olsun, belirli referanslardan mı alınmıştır?

C: Hellboy’un dövüş stili çizgi romanlardan alınmıştır. Her türlü garip ve güçlü varlıkla nasıl mücadele ettiğine dair güçlü bir fikir edinmek için çizgi romanlardaki tüm harika aksiyon sahnelerini inceledik. Sık sık bunun ‘Canavarca, dişe diş bir dövüşçü’ olduğundan bahsediyoruz, elbette Hellboy iri bir adam, ancak genellikle kendisinden çok daha büyük bir şeyle savaşıyor, bu yüzden oyunu bu duygular etrafında inşa ettik.

Hellboy Web of Wyrd Oynanışı Yeni Fragmanda Gösterildi

S: Bu oyunun konusu hakkında bize ne söyleyebilirsiniz?

C: Web of Wyrd’in önceki Hellboy çizgi romanlarının havasını yakalayan uygun bir giriş olması bizim için gerçekten önemliydi, bu nedenle birçok klasik unsur içeriyor; aktif bir BPRD ajanı olarak Hellboy, dünyanın dört bir yanından folklor ve çok sayıda canavar. Ancak, çok fazla spoiler vermek istemiyoruz, bu yüzden bekleyip başka ne gibi sürprizlerimiz olduğunu görmeniz gerekecek!