Battlefield’ın Yeni Devri: EA’nın En İddialı Projesi

EA’nın yeni Battlefield oyunu, şirketin bugüne kadar giriştiği en iddialı projelerden biri olarak nitelendiriliyor. Battlefield 2042’nin ardından gelen bu yeni oyun, hem çok oyunculu hem de tek oyunculu deneyimleri kapsayan bir “Battlefield evreni” oluşturmayı hedefliyor. DICE, Motive, Criterion ve Ripple Effect ekiplerinin katkılarıyla geliştirilen oyun, serinin en büyük geliştirme ekibi tarafından hazırlanıyor.

EA’nın yeni Battlefield(BF) oyunu, oyun dünyasında büyük bir heyecan yaratıyor. Şirketin en iddialı projelerinden biri olarak lanse edilen bu yeni oyun, BF 2042’nin ardından serinin hayranlarına sunulacak en yeni deneyim olacak. EA’nın CEO’su Andrew Wilson, yeni Battlefield oyununun şirket için bir öncelik olduğunu ve projeye büyük umutlar bağladıklarını belirtiyor. Oyunun geliştirilmesi için serinin en büyük geliştirme ekibi bir araya getirildi ve bu ekip, hem çok oyunculu hem de tek oyunculu deneyimleri kapsayan bir “Battlefield evreni” oluşturmak için çalışıyor.

Yeni Battlefield, oyunculara sadece bir savaş alanı sunmakla kalmayacak, aynı zamanda hikaye modu gibi tek oyunculu deneyimlerle de serinin sınırlarını zorlayacak. Oyunun geliştirilmesinde DICE, Motive, Criterion ve Ripple Effect gibi stüdyoların katkıları büyük önem taşıyor. Özellikle Ripple Effect’in geliştirdiği ücretsiz oynanabilir battle royale modu, oyuncular arasında büyük bir merak uyandırıyor.

EA’nın son kazanç raporlamasında Wilson, BF serisinin geçtiğimiz 12 ay içinde 25 milyon oyuncuya ulaştığını ve serinin devam eden gücünü gösterdiğini ifade etti. En son çıkan oyunun yaşadığı sorunlara rağmen, oyun 2021 yılında ABD’de en çok satan 5. oyun oldu. EA ve DICE, oyunu yedi sezon boyunca genişletme içeriğiyle destekledi. Şimdi Xbox Game Pass üzerinde mevcut olan oyun, EA’nın oyun dünyasındaki iddiasını sürdürüyor.

Yeni BF oyununun 2025 yılından önce piyasaya sürülmesi beklenmiyor ve henüz resmi bir adı bulunmuyor. Geçtiğimiz Ağustos ayında Wilson, bir sonraki BF oyununun serinin bir “yeniden hayal edilmesi” olacağını söylemişti. EA, bu yılın başlarında serinin anlatısal bir deneyimi üzerinde çalışan Ridgeline Games’i kapattı. Daha sonra Ridgeline’in stüdyo başkanı ve Halo’nun ortak yaratıcısı Marcus Lehto, EA hakkında “pozitif bir şey söyleyemeyeceğini” belirtti.

İlgili haberler

God of War Ragnarok PC’de Bulmaca İpuçlarını Kapatma Seçeneği Geldi

Krafton, Tango Gameworks’ü Neden Satın Aldı?

Meta CEO’su Zuckerberg, Apple’ın Ürün Stratejisini Eleştirdi