Concord, Firewalk Studios ve PlayStation tarafından tam anlamıyla tanıtıldı ve oyunculara Guardians of the Galaxy ve Overwatch karışımı gibi görünen enerjik bir oyun vaat ediyor. Temmuz ayında, oyunun dünya çapında lansmanından bir ay önce, ön sipariş verenler için erken erişimle beta sürümüne geçiş yapılacak.
Firewalk Studios ve PlayStation’ın iş birliğiyle geliştirilen Concord, oyunculara benzersiz bir deneyim sunmaya hazırlanıyor. Guardians of the Galaxy ve Overwatch’ın izlerini taşıyan bu rekabetçi nişancı oyunu, enerjisiyle dikkat çekiyor. PlayStation State of Play etkinliğinde doğrulandığı üzere, Concord Temmuz ayında beta sürümüne geçecek ve ön sipariş verenler bu betaya erken erişim hakkı kazanacak.
6 Haziran’dan itibaren Concord için ön siparişler alınmaya başlanacak. İlk bakışta çekici ve ilgi çekici bir nişancı oyunu gibi görünse de, oyunun asıl değeri zamanla ortaya çıkacak. İşte oyunun yeni fragmanı: Temmuz ayında, Concord beta sürümüyle oyunculara oyunu dünya çapında lansmandan önce deneme fırsatı sunacak. Uzun süredir geliştirilmekte olan oyun, bazı benzersiz öğelere sahip. Örneğin, oyunla paralel olarak gelişen bir animasyon serisi olacağı ve her hafta yeni bir ‘bölüm’ yayınlanarak oyunun arkasındaki hikayeyi göstereceği belirtildi.
Oyunun global lansmanı 23 Ağustos 2024’te gerçekleşecek. Concord, sadece bir nişancı oyunundan daha fazlasını vaat ediyor; oyunculara yeni bir evren, karakterler ve her girişte keşfedilecek dünyalar sunuyor. Oyuncular, Northstar adlı geminin mürettebatı olarak, Freegunners olarak bilinen silahşörler grubunun bir parçası olacaklar. Freegunners, Vahşi Uzay’da yüksek riskli işler alarak diğer rekabetçi Freegunner ekipleriyle yüzleşecekler. Her maçta, diğer oyuncularla birlikte Freegunner ekibinizi oluşturacak ve çeşitli haritalar ve modlarda rakip ekiplerle mücadele ederek ödülü kazanmaya çalışacaksınız.
Oyunun temel silah kullanımı, nişancı oyunu hayranlarına tanıdık gelecek, ancak her Freegunner’ın yeteneklerinin çeşitliliği ve esnekliği, her zaman en iyi nişancının kazanacağı anlamına gelmiyor. Her Freegunner’ın yetenekleri, türün yeni oyuncuları dahil olmak üzere geniş bir yetenek ve oyun stili yelpazesine sahip oyuncuların etkili olmasını sağlayacak şekilde tasarlandı, aynı zamanda yüksek rekabetçi oyun arayanlar için ek zorluk ve derinlik sunuyor.
Güçlü mistiklerden dev robotlara, yetenekli silahşörlerden keskin nişancılara kadar, her Freegunner’ın kişiliği ve oyun içi yetenekleri, oynayış şekillerinde ve stratejik düşünmelerinde hayat bulacak. Bazı Freegunner’ların yetenekleri, ateş duvarları oluşturmak, patlayan bıçaklar atmak veya çöp bombaları fırlatmak gibi anlık taktikler için tasarlandı. Diğerleri, tüm yuvarlaklar ve yeniden doğuşlar boyunca devam eden etkilere sahip olabilir, örneğin tüm yolları bloke edebilen taşınabilir duvarlar, patlayıcı tuzaklar, mermileri engelleyen kubbeler, hız veren sporlar ve daha fazlası gibi.
En sevdiğimiz dövüş ve strateji oyunlarından ilham alarak, tüm bu yetenekler ve mekanikler, karakterlere özgü benzersiz bir asimetri yaratıyor ve her dövüşte ve her karşılaşmada farklı ve beklenmedik bir şeylerin olma şansını sunuyor.