Baldur’s Gate III’ün İlk Yaması 1.000’den Fazla Düzeltme İçerecek

Baldur’s Gate III oyunu için yaklaşan büyük bir yama ve geliştirme planları hakkında Larian Studios CEO’su Swen Vincke’nin Twitter’da yaptığı açıklamaları içeren bilgiler paylaşılmış durumda. Oyunun genel arayüz sorunlarına, çökmelere ve ilerleme engellerine yönelik acil düzeltmelerin geleceği, bunu takiben 1.000’den fazla düzeltme içeren büyük bir yama ve daha sonra oyuncu taleplerini birleştirecek bir yamanın geleceği belirtiliyor. Ayrıca, oyuncuların karakter görünümlerini değiştirmelerine olanak tanıyacak bir güncellemenin de planlandığı ifade ediliyor.

Larian Studios Yayın Direktörü Michael Douse, oyuncuların oyun başlangıcında seçtikleri görünüme kilitlendiğini ve bunu oyun sonuna kadar değiştiremediklerini belirtiyor. Ancak, bu durumun kamp alanındaki NPC Withers ile etkileşime girerek 100 altın karşılığında karakter sınıflarını değiştirebilme opsiyonu için geçerli olmadığına dikkat çekiyor. Bu, oyuncuların karakterlerini istedikleri zaman değiştirememeleri açısından role-playing oyunları için alışılmadık bir durum olarak görünüyor.

Aynı zamanda, ışık efektlerinin oyunda farklı göründüğüne dikkat çekilerek, bu tür estetik değişikliklerin daha yaratıcı bir şekilde yapılabileceği öneriliyor. Örneğin, karakter görünümünü değiştirmek için NPC’lere veya menülere değil, oyundaki belirli bir yerde yer alan bir aynayı kullanma fikri öne sürülüyor.

Baldur’s Gate III oyunu hızlı bir başarı yakalayarak Steam platformunda yüksek eş zamanlı oyuncu sayılarına ulaştı ve geliştirici ekibin oyunun erken erişim sürecinde büyük ilerlemeler kaydettiği belirtiliyor. Larian Studios CEO’su Swen Vincke’nin önceki beklentilerini aşan oyuncu ilgisi hakkındaki açıklamaları da bu noktada öne çıkıyor.

Yukarıdaki bilgileri dikkate alarak, cümlenizi istediğiniz şekilde düzeltebilirim: “Baldur’s Gate III oyunu için yakın gelecekte büyük bir yama ve geliştirme planları bekleniyor. Larian Studios CEO’su Swen Vincke, Twitter üzerinden yaptığı açıklamalarda, oyuncuların önerileri doğrultusunda oyunun sorunlarını çözmek ve denge ayarlamaları yapmak için çalıştıklarını belirtti. İlk olarak, genel arayüz sorunları, çökmeler ve ilerleme engellerine acil düzeltmeler sunacak olan 4. yama yayınlanacak. Bunun ardından, 1.000’den fazla düzeltmeyi içerecek büyük çaplı bir yama ve oyuncu taleplerini bir araya getirecek olan 2. yama geleceği açıklandı. Ayrıca, oyuncuların karakter görünümlerini değiştirebilmelerine olanak tanıyacak bir güncellemenin de planlandığı biliniyor.

Oyunun başlangıcında seçilen karakter görünümünü değiştirme konusundaki kısıtlamalar ve bu konudaki oyuncu talepleri de gündemde. Oyuncuların karakterlerini istedikleri zaman değiştirememesi, role-playing oyunları için sıra dışı bir durum olarak görünüyor. Ayrıca, oyunun ışık efektleri ve estetik detaylarının, karakter yaratım ekranında farklı görünebildiği, bu nedenle daha yaratıcı bir çözüm önerisinin olduğu ifade ediliyor.

Baldur’s Gate III, erken erişim sürecinde büyük ilgi görmüş ve hızla yüksek oyuncu sayılarına ulaşmıştır. Larian Studios CEO’su Swen Vincke’nin beklentilerin ötesindeki oyuncu ilgisi hakkındaki açıklamaları da dikkat çekmektedir.”

Baldur’s Gate 3 şimdi PC’de çıktı. PS5 sürümü 6 Eylül’de yayınlanırken, Xbox platformları 2024’ten önce bir sürüm görmeyebilir.